Direktlänk till inlägg 2 september 2013

Second blog time

Av Maja Andersson - 2 september 2013 20:44

Godnatt


Har lite att fixa innan det är dags att säga godnatt. Därför säger jag godnatt nu.


Ska fixa ett inlägg på min och kompisens blogg. Är ni sugna på att få lite tips om mode, skönhet, inredning och träning & hälsa så kan ni klicka in där Trendi .

Måste även välja kläder tills imon, jag känner för att ha min mys tröja, så himla skön att ha när det är lite kylligt ute:)


Sovgott allihopa nu måste jag fixa.

 

Bild från i sommras. Snygg hy jag hade, vart osminkad där också:)<3<3



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Andersson - 2 september 2013 17:31


Hej på er   Denna veckan är början på en hälsosammare livsstil för mig. Måste sluta att småäta och hålla på. Började dagen med att äta yogurt och muslie med honung..so good so far:). Efter det var det cili con carne i skolan så tog lagom med ma...

Av Maja Andersson - 1 september 2013 18:24


Hej på er   Det blåser som in i helvete utan för och jag har precis sett klart Sex and the City the Movie. Jag är ju bara tretton så jag kanske borde keep away från den sortens filmer. Men jag tar ingen skada av att se dom och sålänge mina föräld...

Av Maja Andersson - 1 september 2013 11:37


GodmorgonHärgligt väder vi har i Göteborg..NOT!!!   Vart ett tag sen jag bloggade, har berättat varför jag inte bloggar under vissa perioder så tänker inte gå in på det. Jaja..ska snart dra till pappa och hämta lite saker som jag behöver hos mamm...

Av Maja Andersson - 28 augusti 2013 14:00

Hej på er   Ville bara tipsa er om en jättebra sida att köpa skal på. Du kan hitta skal till en massa appel produkter, samsung, HTC, nokia, LG, USB tillbehör och designa ditt eget skal. Vet att det kan vara väldigt svårt att hitta snygga och lite...

Av Maja Andersson - 28 augusti 2013 10:00


 

Translate

Presentation


Mezzy(Maja), 13 år, Göteborg, går i skolan, ridning, dans, teater, hoppas ni gillar min blogg.
Mer om mig finns nedanför

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards